piątek, 21 sierpnia 2015

REVEAL

 

Perfuma REVEAL Calvin Klein



Każdy z nas to posiada. Nie znam osoby, która nie ma ulubionego zapachu. Na rynku jest wiele marek. Ja zakochałam się w Calvinie Kleinie.
W lutym kupiłam Twój Styl, była w nim próbka najnowszej kolekcji o nazwie Reveal. Pierwsza myśl: muszę ją mieć.

Nutami głowy są sól, różowy pieprz, czarny pieprz i biały pieprz; nutami serca są irys i ambra; nutami bazy są drzewo sandałowe, drewno kaszmirowe, wetyweria i piżmo.


Perfumy Reveal to kwiatowo-drzewno-piżmowe perfumy dla kobiet. Z kolekcji Calvina Kleina z 2014 roku. Gorąco polecam. Wydajne, zapach utrzymuje się na długo. Mam je od marca, używam codziennie, ale butelka 100 ml, spokojnie wystarcza na jakieś 10 miesięcy. 


I tak też się stało. Zamówiłam je na iperfumy, tam można kupić oryginalne perfumy, w troszkę niższej cenie. Jak wszystkim wiadomo Calvin Klein, nie jest tanią marką. W tym wypadku płacimy za jakość.

Gdy byłam w perfumerii, użyłam tych perfum, a zapach utrzymywał się na kurtce przez kilka dni.




       
                    Tusz Maybeline the Falsies Volum Express



Czy któraś z Was też ma problem z dobraniem odpowiedniego tuszu? 

Ja już się pozbyłam tego problemu - odkąd kupiłam tusz Maybeline the Falsies Volum Express. Poleciła mi go moja koleżanka. 


Ten tusz wydłuża i pogrubia rzęsy, przy okazji podkrecajac. Należy pamiętać, że zawsze przed użyciem tuszu, trzeba podkręcić rzęsy zalotka. Dzięki temu rzęsy wyglądają jak z reklam w kolorowych czasopismach.


E.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz