sobota, 1 sierpnia 2015

Moje Perełki...


Dzisiaj troszkę o kosmetykach i moich perełkach które znalazłam .
Uwielbiam moje kręcone dlugie włosy, ale ciągle mam problem z tym, ze są takie suche, czasem cięzko sie układaja,ale chyba wreszcie znalazłam coś co mi pomoże.
Nowa kolekcja Pantene Pro-V Expert Collection to coś na co czekałam, szampon, odżywka i olejek.
Wyjątkowe połączenie trzech składników odżywczych - zapewnia odżywcze nawilżenie dla każdej długości włosów, takich jak np. moje.


                                                          Hydra Intensifty


                                          Dzisaj spróbuję i zdam relacje jak działa.

Kolejna moja perełka to kredka do oczu, której nie używam zbyt często, może czasem, aby podkreślic tylko troszeczkę oczy.Uwielbiam ją , nie rozmazuje się i łatwo zmywa.


                                          Rimmel Soft Khol Kajal

Używacie piniczków do paznokci? Jak tak to jakich ? Co myślicie o szklanych..
Ja dzisiaj znałazlam dwa w fajnych letnich kolorach. Osobiscie używam tylko i wylącznie szklanych polecam gorąco .
                                                                   
               

                                           Pilniczki szklane PS. Love This


A.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz